dimecres, 16 de setembre del 2009

La importància d'una bona festa



Bé, ara que s’acaba l’estiu i després de tres mesos he decidit tornar a reprendre esta pàgina, que tenia abandonada per falta d’idees i ganes,...
El diumenge passat vaig tindre l’oportunitat de tornar a visitar després de molts anys, els carrers adornats amb flors fetes a mà a Ulldecona, que celebrava les seues festes Quinquennals.
De la última vegada que hi vaig estar ni me’n recordava, per tant, vaig quedar gratament sorpresa.
A part dels decorats més típics, també podies veure’n de més moderns, com els de la foto, que consistien amb flors fetes amb cartutxos d’escopeta de balins.
La veritat és que he de felicitar als falduts per la faena ben feta i per la paciència, però sobretot, perquè gràcies a la seua il•lusió tenen una festa gran al seu poble que atreu visitants que de segur deixen negoci i donen a conèixer el poble d’Ulldecona.
Tan de bo Amposta tingués alguna festa així,...

2 comentaris:

Alba ha dit...

Jo també vaig tenir l'oportunitat d'anar a Ulldecona per les quinquennals, i la veritat és que és una bona festa, amb la implicació i l'esforç dels veïns, i amb actes populars i alguns molt més atractius que els que tenim a Amposta...

I endavant amb el bloc!!

Andrea ha dit...

A conseqüència del meu estat de cansament no vaig poder gaudir de la festa en vatros... A vore si l'any que ve fem una escapadeta...